Well Well Well

Jag somnade förut.
Låg och såg på biggest loser och tänkte laga mat, helt plötsligt vaknade jag upp och fattade ingenting.
Blev mackor till middag, men imorgon ska jag äta klokt igen.

Så nu ligger jag här, trött men kan inte slappna av. Så glad över att jag får komma tillbaka till trygghetspatrullen. Min sommar är räddad. Även skönt att jag slipper gå via resursen.
Vilka pack som helst får tydligen jobb där nu. Tycker synd om mina gamlingar i klinte som måste stå ut med visst folk. Helt seriös är jag nu, jag tänker på mina oldisar och tycker synd om dem.
Men håll ut!! Jag kommer snart!
Eller pack, det är väl två-tre personer som jag vet borde eldas upp och kastas ut.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha så är det ibland :P

2012-01-10 @ 00:54:18
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Haha så är det ibland :P

2012-01-10 @ 00:55:03
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/
Postat av: eriksson/olsson

Kan säga att jag också kan tycka synd om dom äldre. ibland eller rätt ofta. Nu förtiden så kan man börja jobba bara man har körtkort ibland behövs inte ens det. Ingen sympati eller empati behövs alls.Blir så trött att det inte väljs med mer omsorg när man väljer personal. nej klokt folk blir en bättre arbetsgrupp som ger bättre vård till dom äldre.

2012-01-10 @ 18:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0