Update 2012

Mitt förra inlägg försvann tydligen, det har ännu inte dykt upp.
För att summera;

Nytt år.
Bra häng i gäng idag.
Sagt hejdå till JB = broken hearted tjej.
Ätit mat med baby och JB.
Sett reprisen av Sveriges match.

Och mina nyårslöften:
Inte köpa ett enda plagg under 2012, Jon har redan sagt att jag inte klarar det. Bra stöd.
Jag ska även bli bättre på att äta, både oftare och regelbundet.

Andra saker jag gör är inga nyårslöften, utan det handlar om hur jag lever mitt liv. Människor som är lika smarta som griskuk kommer alltid att korsa ens väg, ibland lite väl ofta. Så ni finns bara inte. Men så tänker jag varje år.
Jag ska även visa mina nära och kära hur mycket jag älskar er!
Ni är inte många, men åh så speciella.

I know my people.

2012, till sommaren har jag klarat halva min utbildning. Jag och Rasmus kommer under detta år fira tre år. Jag ska till Oslo och kramas med JB. Försöka komma hem oftare och kramas med Fannie, Angelica, mamma 1+2 och moster Linnea, svärmor, farmor o farfar, mormor och såklart min Rasmus.

Under detta år kommer även Therese och Patric hem igen!

Mycket längre inlägg än mitt förra, kan även tillägga att jag använde ordet grisballe i mitt förra inlägg, men nu blev det griskuk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0