Protest

Hur stor lust har jag att gå till skolan om ca fyra timmar för att försöka överleva en dag med ett sjukt ointressant tema?
Noll lust.
Hur stor lust har jag att gå upp överhuvudtaget?
Noll lust.

Jag har hamnat i en svacka där jag vill arbeta ensam, slippa känna mig tvungen att gå till skolan, eller någon annanstans för den delen..
Att arbeta ensam är något jag alltid föredragit. Gillar inte seminarier eller grupparbeten.
Speciellt inte nu. Jag vill vara ifred.
Dock vill jag hem till Rasmus famn och kura ihop mig.

Som det ser ut just nu åker jag hem den 23:e. Efter första dagen på nya kursen. Vi har inte fått någon studiehandledning ännu, men jag kikade lite på förra klassens.
Grupparbete, till viss del första etappen. Men jag klarar fin fint att arbeta hemifrån, själv. Jag gör min del och så har man kontakt via mail/chatt.
Smidigt och alla blir glada.

Jag VILL inte gå upp snart!!!
Just nu gillar jag inte livet, inte ett dugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0