Munken

Fest igår.
Vi föll för munken, och det var faktiskt riktigt kul där.
Senast var stället fullt av 60-talister som inte fått ligga på 25 år och som ville ha en bit av oss 20 åringar.
Men inte igår.

Vi kom hem runt tre inatt och kom i säng runt fyra, jag vaknade kl 8 igen.
Varför??
Jag hatar Rasmus säng, hans madrass är jätte mjuk så att det blir som ett dike i mitten. Kroppen gör ont och det går faktiskt inte att sova så speciellt länge och skönt.
Jag häller i mig vatten just nu.. Klockan 14 ska jag på kalas vid moster.

Kroppen värker.. Mycket är sängens fel, lite alkoholens, ekonomi ångest och lite plugg ångest på det! En riktig söndag helt enkelt, det var längesen sen sist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0