Examination

Den muntliga examinationen närmar sig. Nu är jag faktiskt nervös..
Efter att ha jämfört svar med några andra klasskamrater så inser jag att vi svarat olika. Så vad är rätt och vad är fel? Finns det ens något som är rätt eller fel? Det kanske är som vanligt då fritt tänkande och diskussion är det rätta.

Jag har sovit med kläderna på för andra gången i veckan.
Sover bättre om jag inte gör mina inrutade kvällsrutiner.
Att bädda ner sig klokt låser kanske min hjärna och så somnar jag inte.
Men just nu är jag inne i en trött period då jag bara vill vara ifred och sova.
Så det känns jobbigt att behöva gå till skolan idag. Längtar tills examinationen är över och jag kan få gå hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0