2012

Första dagen på 2012.
Vaknade upp hos kära mami som hämtade mig och Rasmus inatt.
Jag var hungrig som en gris så vi åt bullar med smör på tills vi nästan somnade vid köksbordet.

Vi hämtade bilen i burgsvik och åkte direkt mot staden med JB och Jon. Beställde käk och såg reprisen av Sveriges match som visades inatt. Jon bangade dock för att sova istället.
Men vi tre andra tappra själar käkade och umgicks.
Nu har jag sagt hejdå till Jenny, inte ett dugg roligt.. Vill inte att hon åker tillbaka till Oslo! Tycker vi kan bo här allihopa, hon jag och Fannie. Hade varit perfekt! Då hade vi kunnat ses varenda dag..

Nu är det nytt år, och jag tänker fortsätta att må så bra som möjligt och hålla huvudet högt.
Fortsätta att eliminera folk som beter sig som grisballar och se till att visa mina nära och kära så mycket kärlek jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0