16.12

Det där med att vända tillbaka dygnet går inte riktigt som planerat.. Jag somnade efter klockan sex imorse, Fannie och jag hade bestämt att vi skulle väcka varandra runt nio.
Jag hörde inte ens min väckarklocka och Fannie sov hon med.
Vi pratade runt ett, jag var ännu sten trött och totalt omotiverad att kliva ur min säng.
Såå jag vaknade nu vid 16.00.
Någon som har ett bra tips på hur man bäst vänder tillbaka dygnet?

Jag flyttar fram flexen till torsdag, så nu måste jag gå upp. Cykla till biblioteket för att skaffa den där boken jag behövt sen länge.
Jag ska försöka dygna inatt, så att jag kanske kan få somna normal tid imorgon kväll.

Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0