We got plans

Det är med en lite tjock hals jag ligger nerbäddad. Ingen träning ikväll, och det är OK!
Tänkte kanske gå till gymmet imorgon, ca 07 för att köra 30-40 min cardio. 8.30 ska jag träffa Jennifer, hoppas hon har varit lika seg som jag idag med att läsa. Jag ska nämligen börja nu..
Läser mycket bättre i sängen på kvällen, konstigt va?
Jag är lite mysko.
Avslutar fredagskvällen imorgon med 75 min intervall spinning.

Min käraste och jag planerar inför hösten, braiga planer!
Så jag hoppas vi pusslar ihop det och lyckas hitta en bostad, i GÄVLE!
Jajamen ni läste rätt!
Längtar verkligen efter att ha Rasmus bredvid mig jämnt!
Mysiga helger och kvällar!

Smycken à la Rasmus prydde lilla säl-kroppen igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0