vad hände med söndagen?



söndagen är snart slut, vilket innebär att min lediga helg även också är det.
och vad har jag gjort?
inget alls!
varit helt slut, idag har jag sovit heeela dagen! blev ingen spinning, jag sov.
men jag har slutat hänga upp mig på avbokade pass, jag antar att min kropp behöver vila.
huvudvärken har inte släppt även fast jag sovit, så nu äter jag cornflakes och ska snart hämta loka.

det var röjar-party här igår.
det gör mig verkligen ingenting att dom har fest, MEN....
när jag springer på killar som står och glor i källaren, och lite löst folk som ska använda toaletten
i slusk-tvättstugan där jag tvättar så blir jag lite fundersam.
jag vill inte att min tvätt ska bli stulen eller nerpissad.
och jag vill inte ha konstiga folk i källaren, dom kan väl vara där festen är då?
men eftersom dom springer på toaletten i källaren så antar jag att dom egentligen inte bor här
och därför inte vågar fråga om toa i lägenheterna. gå hem då!
så jag hämtade upp min tvätt och lät den torka klart hos mig istället.

jag vet inte om jag har berättat det, men nu gör jag det.
jag har en tävling med mig själv, jag har sagt länge att jag är trött på alkohol för man lyckas alltid bli mer korkad
än vanligt eller må jävligt dåligt dagen efter. sååå, nu ska vi se hur lång tid det går innan jag festar igen.
jag kanske aldrig mer gör det?
det är ändå inte meningen att jag ska blanda alkohol med mina tabletter så jag antar att det är lika bra.

imorgon är det praktik dags igen, min handledare tycker jag kan få betalt, för jag jobbar typ.
(skryt)
men helt seriöst, skulle jag bli tvungen att bara gå bredvid och se på i fyra veckor så skulle jag bli knäpp.
imorgon är det även halvtids-bedömning, ska bli kul att höra vart dom tycker att jag ligger.
jag har lagt ribban högt och vill vara bättre än medel, så jag hoppas att jag är på god väg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0