super woman


jag har varit galet effektiv idag, klockan ringde vid fem.
upp och hoppa och iväg till praktiken strax efter sex.
eftersom jag hatar att komma försent så är jag alltid i tid till såna saker.
jag fick sluta lite tidigare efter en fullspäckad dag, tur att jag har mina easytone att gå i, lite
träning på köpet.
efter praktiken försökte jag hitta till willys, inte det lättaste då jag aldrig försökt från sjukhuset.
tillslut gick det, så i motvind så cyklade jag med kassor och annat!

nu ska jag snart iväg på spinning, sen är det dusch och mat som gäller.
ska göra kasslergratäng. imorgon är det ännu en praktik dag, 13.30-21.30.
inte alls lika kul då allt roligt för det mesta händer på dagarna.
fick öva på blodtryck idag igen, igår gick det för jävligt, idag gick det väl mindre dåligt.
men träning ger färdighet, får vi hoppas.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig Anna! :) Hos oss tar de alltid automatiskt... Så jag har inte ens tagit blodtryck än manuellt! :/ Jag lär väl klaga på det då... ;) Hoppas du får göra massor roligt!! kram!

2011-09-14 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0