let it rain over me



jag har läkemedelstenta på lördag.
har kuggat två ggr, man måste nämligen ha alla rätt.
och jag som är osäker på matte och aldrig kan lära mig att lita på mig själv
har fallit på mållinjen två ggr.
men nu så, jag SKA klara det på lördag!
kikade igenom övningstentan nu, och jag klarade den på mindre än fem minuter.
alla rätt!
det känns som att praktiken har hjälpt mig att tänka rätt, jag hoppas verkligen det.

har en ledig dag till imorgon att se fram emot.
men ska ändå upp tidigt, har en tid vid min nya hälsocentral kl 10.
jag hoppas läkaren är snäll.
för övrigt så skulle det egentligen ta en månad för att en överförflyttning från gotland skulle gå igenom.
en månad??
dom på gotland tänkte då inte hjälpa mig idag när jag ringde, men jag hade egentligen inte trott något annat heller. har dom någonsin hjälpt en egentligen?
så många ggr jag fått tjata mig till UVI-medicin trots att dom sagt att proven var negativa.
men alltid alltid efter att provet skickats på odling så har jag haft rätt.
kanske ska bli läkare istället?

annars har jag varit på cirkelfys idag.
pratat med min kärlek två ggr.
funderat över mitt håååår!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0