torsdag



jag var på pyramid-spinning igår, det var riktigt kul och jobbigt!
idag har jag vilodag, sånt är tydligen halva träningen säger experterna.
vi lyssnar väl på dem då!

jag sitter på golvet och pluggar, samtidigt som lyxfällan rullar på trean.
kul att se att det går åt helvete för andra, då känns en egen misär inte så farlig.
jag har börjat med nutrilett smoothies, och även deras chokladsmak-dryck.
den är bara så sjukt god! så det är perfekt för mig!
jag ska inte bara dricka nutrilett, då smäller man iväg i vikt när det är dags för vanlig mat igen.
så det gäller att hålla en balans, ska bara hitta den.
det var längesen jag var sugen på mat, tycker inte om varm mat för tillfället.
och då är ju en kall chokladdryck perfekt.
får väl se om mamma kanske kan bjuda på någon "mamma-mat" när jag kommer hem nästa vecka.

imorgon har jag först lite dans vid lunch och sen har jag spinning på kvällen!
sitter fint en fredag, emellan där ska vi plugga järnet och packa inför sthlm på lördag.
då ska jag och fina F se på innebandy och sen skåla hela natten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0