Gävle

Kom i säkert förvar till Gävle, har köpt nödvändigheter på stan, varit på spinning och nu har jag städat. Älskar när det är nystädat! Helst ska det vara renbäddat i sängen också. Nu ska jag duscha och sen lägga mig i bädden. Hade gärna krupit ner vid Rasmus igen men vi ses igen om ca 3 veckor. Låååång tid men det klarar vi!

Förresten så är det fem dagar sedan ungefär sen jag slöt med den nya medicinen, har gått ner två (!!!) byxstorlekar, var nämligen inne på hm för att köpa "tjockis" byxor. Men icke!! Fick på mig mindre size än innan! Jag köpte inga jeans, kunde gå ut med ett leende istället!

Tror ni jag har saknat bruden här under eller???!!! Ni får även lite pics på min lya.


Kommentarer
Postat av: J B

Jag har saknat dej med :)

2011-10-26 @ 22:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0