Fredagsmys

Veckan har gått i rekordfart! Det har varit fullt upp och guud vad roligt det har varit!
Extra skönt att det är fredag och att vi lyckades bli plugg-fria i helgen. Kom hem från skolan runt 16.15 idag, vi började dagen med metodövning som även innehöll en presentation gjord av mig och min grupp. Efter det runt lunchtid sprang jag till biblioteket för att sammanställa våran rapport till omvårdnadsinformatiken tillsammans med Matilda och Isadora.

Jag har även varit på 75 min spinning och tränat armarna en sväng på gymet. Nu ligger jag nedkrupen i sängen och fryser, kallt som vanligt.
Jag är jätte nöjd med veckan som varit och så har jag bokat biljetter till mig och Rasmus! Vi ska på bio här i Gävle!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0