Vi myser

Ännu en mysig dag har passerat, tiden går fort när man har Rasmus här..
Åhhh vill inte att han ska åka hem imorgon! Jag vill antingen följa med eller så måste han stanna..
Men han har jobbet, och jag skolan..
Föreläsningar onsd-fred, tisdag har vi seminarie. Så på måndag ska jag sätta mig med examinations uppgift 4.
Och efter dessa föreläsningar ta tag i 5:an. Som är en grupp uppgift, men jag har ingen grupp än, så jag kan göra den själv. Bättre upp är att jag då kan vara på älskade GOTLAND!
Går lika bra att göra någon helt obetydlig fältundersökning där.

Vi har varit på bio ikväll, såg såklart breaking dawn. Den var skitbra!
Fattar inte vad man ska göra i ett heelt år tills part 2 släpps. Spara pengar så att man har råd att gå kanske?

Nu ska jag krypa intill min varma mysiga man som redan hunnit somna ifrån mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0