skoldag

efter att ha haft flera dagar ledigt och nästan ruttnat så var det skola idag. jag somnade inte förrän efter 03.00 inatt men gick upp rätt tid ändå. vi började dagen med metodövningen Testa Testman. det gick fin fint, jag och jennifer lyckades att inte ta död på den redan så ganska döda dockan. eftermiddagen gick åt vid sveriges duktigaste mattelärare Ola, han har ett tålamod av stål och är galet pedagogisk. nästa fredag är det dags för nästa omgång i läkemedelsräkning, vi hinner ha en mattestuga till. då ska vi ha lite test-prov för att se vad vi inte förstår. imorgon förmiddag är det metodövning, antar att det gäller lite PVK och annat inför kliniska examinationen. nu måste jag skynda mig, ska iväg på intervall-spinning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0