Not much sleep

Jag kan inte sova, vill faktiskt inte ta någon sömntablett. Har ändå inget planerat imorgon så det gör inget om jag är vaken sent. Har räknat matte ikväll, det känns bra. Tänk att en lärare har lärt mig mer på två timmar än vad jag lärde mig av diverse lärare från år 1 till gymnasiet! Den här människan tappar inte humöret, han kan förklara på 109 olika sätt och han säger att jag kan! Fattar ni, jag kan!

Det blev även träning i 2,5 timme idag, klapp på axeln till mig! Först gym i 1,5 tim och sen pyramid spinning. Hade inte min favorit cykel idag, hamnade mitt under en spotlight så jag svettades meeeer än vanligt! Helt galet! Antar att fler kalorier försvann.
Ska försöka köra gym imorgon igen. Måste peppa upp mig inför tentan på fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0