Lyssnar på när hjärtat sover

Mitt hjärta ligger bredvid och snusar så sött.. Sjukt underbart att få honom hos mig! Ska suga i mig extra mycket kärlek som ska räcka ett tag sen.

Jag kom precis på den perfekta julklappen till mina fina Linnea och hennes Jocke! Åh jag vill typ ge det nu!

Rosa min andra moster, är inte som en moster, hon är min andra stabila mamma. Henne kan jag alltid ringa till. Linnea, som också är en moster ser jag mer som en storasyster. Henne ringde jag sist jag grät ögonen ur mig på praktiken, och det är hon som kommer få svara på frågorna när det är dags för min graviditet. Så jag har två mammor, en storasyster, och underbara kusiner. Vi ser oss som en stor gemensam familj och finns alltid för varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0