Lång dag

Seminariet i hudik gick bra, blev diskussion åtminstone! Vilket är jättebra, även lite kul att se folk som inte kan ta just det, en diskussion. Det verkar som att det finns en mr know it all överallt, eller mrs (tant) i detta fall. Hur som helst, min grupp fick bra respons av läraren, även om han inte höll med om allt, vilket man inte måste, allt är en tolknings fråga. Hade man inte tyckt olika så skulle man aldrig få nya infallsvinklar.
Så godkända och färdiga med omvårdnadsinformatik är vi nu!

Imorgon är det klinisk examination, jag är inte nervös.. Än så länge. Ingen idé att vara nervös när man inte vet vad som väntar, vår kliniska adjunkt sa att vi inte behöver läsa på något innan, kom som vi är så löser det sig.

Efter min 1 timmas sömn inatt så var det inte så konstigt att jag somnade förut. Helt plötsligt somnade jag bara, sen vaknade jag och trodde att jag försovit mig till examinationen imorgon.
Hoppas jag kan få sova någorlunda klokt inatt, imorgon ska jag gymma och sen gå på yoga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0