Inget godnatt för mig

05.43 jag är ännu vaken.. Nu är det ingen större idé heller att sova. Istället har jag tänkt att gå till Friskis runt sju-snåret för att träna i gymmet. Sedan hem, äta och duscha för att sedan cykla till biblioteket och plugga. Seminariet börjar inte förrän klockan 13.
Stannar jag hemma är risken ganska stor att jag slocknar..

Efter seminariet ska jag cykla hem, kanske äta nåt lätt för att sedan krypa ner i sängen. Tänker ta två sömntabletter för att vara säker på att somna. Längtar redan!
Hoppas på en klok sömn inatt så att jag kan få sova ut, imorgon onsdag är det föreläsning.

Sååå, godmorgon antar jag?
Jag vill hem till min fining.


Kommentarer
Postat av: Monica Holgersson

Lilla gumman !! Jag älskar dig med hela mitt hjärta !! Syns på Fredag ! Kram

2011-11-23 @ 10:59:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0