Heartbreak

Vi var på heartbreak igår, det var så sjukt mycket folk! Men det var bra musik och det är alltid kul att dansa där. Det har jag fastställt efter mina två ggr på stället.. Men, ett litet problem. Det ska vara 23 års gräns men igår kändes det som 16. Jag brukar inte ha nåt emot att det är 18, jag går hellre på hamnplats än munken, för att det är roligare folk där.
Men igår var det "fel" sorts folk helt enkelt. Och så är det faktiskt roligare att gå ut med vetskapen om att man kommer träffa människor man känner.

Mitt hår var helt perfekt igår! Lockade det som vanligt och sen tuperade jag längderna. Helt plötsligt fick jag mega mycket hår, tacka illusionens under!

Och så vill jag hem till Rasmus.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0