Gotland

Äntligen hemma på ön. Kom igår, en dag försent eftersom båtarna var inställda i söndags. En mamma dag till var uppskattat!

Igår var jag på body combat, helt galet kul! Åh vad jag saknar Form!! Ska dit och gymma imorgon, skulle egentligen ha varit på NiWa ikväll men med en fet träningsvärk och ännu mer fetare hög ned plugg så blev det plugg. Stängde ner datorn för ca 20 min sedan..
Har helt enkelt varit sjukt effektiv!
Nya tag imorgon!

Var så otroligt mysigt att få somna bredvid en varm pojkvän. Ska njuta av resten av dagarna. Sen är det upp igen. Men dock bara i 2,5 vecka. Meeen jag får fira min 23 årsdag själv.. Tyck synd om mig, lite?

Tack Fia för tipset, ska ännu svara på ditt mail så har inte glömt bort dig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0