Bitterfitta

Ska jag bli en jävla moral och tråkig bitter fitta för att göra min fredagkväll lite roligare?? Kanske, i sånna fall kan jag knalla ner en våning och be dem dämpa basen och sluta skrika! Fast.. Jag kan ju alltid ringa Securitas och säga att obehöriga är i byggnaden, jag ljuger nog inte.
Eller så inser jag fakta att jag är borta från fest-världen och vill inget hellre än att tillbringa helger med Rasmus ner krupen i soffan..

Jag är på dåligt humör för att jag vill hem, jag kan inte sova längre, så de där om att de gick så fantastiskt bra utan sömntabletter stämmer inte längre.
Och när jag väl somnar så drömmer jag om Robert, att han lever igen och att allt bara är en sjuk dröm.
Det värsta är inte att drömma om honom, det värsta är att man någon gång måste vakna. Jag tänker att när jag dör, så kommer det bara vara en förlängning av en sådan Robert dröm, då blir min verklighet att jag slipper lämna honom och vakna upp. Drömmen fortsätter i all tid och då kommer jag inte ens vara ledsen över att jag är död.

Så var inte ledsna när jag är borta, det kommer inte att gå någon nöd på mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0