...





med vännerna man har idag så skulle jag vilja gå tillbaka ett par år och leva om lite igen.
dock vill jag inte ha tillbaka dubbelhaka och tandställning, men gärna den här balen-kroppen.
tänk er en kostym-rasmus till henne på bilden!
men jag var super nöjd med min baldate, hade inte velat gå med någon annan än simon.
vi har känt varandra sen lekis och alltid funnits där för varandra.




åh jag vill klä mig i sån klänning igen.
kan ingen av er vänner gifta er?
jag vill nämligen inte gifta mig förrän efter 30-års åldern.
36 låter som en bra gifta-mig-ålder.
jag har lite mål innan dess:

- bli färdig ambulanssjuksköterska
- bli fast anställd i visby
- köpa lägenhet
- skaffa barn


när vi ändå snackar klänningar, så vet jag redan hur jag vill se ut på min "perfekta dag".
i stil med dessa två klänningar kommer det vara, och stort lockigt långt luftigt hår.






och mina kära brudtärnor kommer ha denna stil:




jag längtar verkligen tills jag blir 36.

det regnar här i gävle, och jag ska krypa ner i sängen.
spinning tidigt imorgon, borde även läsa lite på biblioteket.
egentligen, men vet inte om jag hinner.

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0