upptagen kvinna!



jag hinner inte riktigt lägga energi på bloggen just nu.
har tentaplugg och annat plugg som står mig ganska långt upp i halsen.
imorgon har jag tenta, och jag har inte ens ägnat en sekund i helgen åt plugg.
istället har jag haft det underbart roligt och mysigt med världens bästa sällskap.
fannie och jag gjorde gävle osäkert och lekte rövare till halv sex på morgonen.
skämtet om att vi skulle försova oss och missa tåget till sthlm 11.11 på lördagen blev ett faktum.
nästan. 10.45 vaknar vi och får PANIK!
men vi hann.
dock var jag inte så fräsch som jag hade önskat när jag skulle träffa rasmus.
mysdag på grönan, med öl, shot, insane och fritt fall.

jag älskar det med mig och rasmus, att vi fungerar så otroligt bra ihop.
han kan hänga själv med mina tjejkompisar, och jag kan vara ensam tjej med hans killkompisar.
vi kan ha kul ihop, och på varsitt håll.
underbart. inget plåster-vikanintegöranågotutanvarandra-par.

om en vecka sitter jag i bilen på väg mot GOTLAND!
äntligen. dock får bilen stanna i nynäshamn, tack vare allt annat äckelfolk som ska till ön.
finns ingen bilplats förrän på fredagen den 3:e juni.


jag har just nu en liten paus från pluggandet, lyssnar på spotify och kikar runt på nätet.
fick prata med isak tidigare idag, vill bara hem och leka med honom!
pussa på honom lite även fast han inte vill.
och så vill jag kika på det nya tillskottet i vår familj, en liten tjej.


  


sjukt bra dagar, jag står fast vid att jag inte haft så kul på nästan två år.
skönt att kunna njuta av livet även fast det bara är för en kort stund.
fritt fall skulle jag vilja åka varje dag, galen känsla att falla fritt.

A: när jag kommer hem ska vi prata prata prata massor!


nu antar jag att böckerna kallar igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0