update!



har varit jätte dålig med update.
lika dålig som jag är på att svara på sms och mail.
har fullt upp, jag och isadora var sjukt effektiva i skolan i förrgår.
vi får köra samma race inför nästa seminarie.
jag har ÄNNU inte fått min bok till kursen, skickade ett litet irriterat mail förut.
får hon inte tummen ur så ska jag ha pengarna tillbaka.
jag måste ha boken!

sverige gick precis till final i hockey VM!

har omtenta imorgon, känner mig lite läskigt lugn.
känns inte alls bra..
har sovit idag pga huvudvärk igen, min huvudvärk börjar bli
en aningen jobbig.
jag vet också att jag brukar få det när jag är stressad..
så stressa mindre? det går inte just nu.

omtenta imorgon, sen läsa lite i biblioteket inför seminariet på måndag.
efter lite hudik på måndag så är det dags för tentaplugg igen.
denna gång inför läkemedelsräkningen och första tentan i kurs 3.
ska även möta upp lite skönt folk i sthlm på lördag, vi ska på grönan!
sen tar jag med mig rasmus till gävle på natten.

nu ska jag bläddra lite i mina anteckningar och gå igenom övningstentorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0