this is it.



satt precis och funderade över mina kommande veckor.
tusen saker att göra, känns det som. hoppas kunna bocka av den tråkigaste
imorgon, inlämningsuppgiften.
har vi den klar, så är det all fokus på två tentor.
eftersom min helg är full med BARA massa roligheter så blir det inget plugg.
vilket resulterar i extra mycket dagarna innan och efter.
så planen: imorgon inlämningsuppgift farmakologi
beroende på hur snabbt eller lång tid det tar så tänkte jag läsa
igenom några kapitel i klinisk mikrobiologi.

spinning 17.30.
hem, duscha, äta, träna läkemedelsräkning.

onsdag: plugga läkemedeslräkning varvat med läsning till tenta nr 4.
träning vid 17.00

torsdag: HÄMTA FANNIE!!! kanske.. hahaha men troligen! happyface!

fredag: tentaskrivning i läkemedelsräkning, 100% gäller för att få Godkänt.
känn ingen press?
sen blir det häng häng med fannie, möjligtvis köper vi billig sprit på bolaget, super oss fulla och
vinglar ut på stan till något bra ställe. ska kolla runt, eller typ fråga elin som kan höra med staffis.
har faktiskt några kontakter här i gävle nu som man kan höra med, man måste få lite tips!

lördag: tidigt iväg mot sthlm, omfamna min man med massa kärlek.
möta upp lite mysigt folk och sen iväg och bli barn igen.
jag och mannen tar oss till gävle på natten, har hela söndagen tillsammans innan jag kör
ner honom till nynäshamn.

så är min vecka upplagd, den kommer antagligen att gå hur fort som helst.

veckan efter går säkerligen lika fort, lite föreläsningar och metodövningar.
måste försöka få tag i några näspinnar, vill kunna träna på att ta prov på mina nära och kära.
så först måste jag fylla fannie, innan jag får stoppa in nåt i hennes näsa.
rasmus kan jag bara slå vad med, så gör han det..
det här kan bli en förfest grej, du kommer inte in hit om inte anna får öva på att ta ett nasofalynx prov.
tror det stavas så.


jag svävar ännu på moln efter den godkända tentan, och jag som hatar folk som trycker upp sånt i andras fejs.
dock skulle det aldrig falla mig in att skriva det på facebook, nu är det min blogg.
men det här var den push jag behövde för att inte känna mig så värdelös.




vi har photoshoot, jag och kalle, sånt är kul. ego-kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0