slutspurt!



jag har kommit på att jag inte kommer ihåg tentor jag skriver.
som idag, jag skrev tenta imorse, det känns som att det aldrig hänt.
på något sätt lyckas jag stänga av allt annat runt omkring när jag sitter där, och isolerar mig helt.
när jag går därifrån så glömmer jag bort att jag varit där.
jätte konstigt.
jag håller tummarna att det gick bra idag.
läkemedelsräkningen klarade jag inte, 100% rätt var ett måste, jag vet att jag kuggade på sista frågan.
men jag är ändå stolt över mig själv, jag vet ännu inte hur det gick exakt men om jag klarade
dom andra frågorna så är jag ändå nöjd.
på tal om sista talet så kan jag inte släppa det, snart en vecka sen jag skrev provet.
jag satt till och med på efterfesten och lekte med miniräknare för att försöka klura ut det.
men det går bara inte. sjukt irriterande.

om en vecka är det myspys med rasmus!
jag längtar så att jag nästan spricker.

imorgon är det föreläsning, på förmiddagen tänkte jag skriva iordning inlämningsuppgiften.
fredag är det metodövning, sen ska jag hem och se en inspelad föreläsning.
hade intervall spinning ikväll, spinning imorgon och cirkelfys på fredag!
lördag ska jag sätta mig på biblioteket och sno åt mig farmakologi boken, tänker nog köpa den ändå.
tack gode gud för kreditkort! räddaren i nöden!
jag måste ha boken, så är det bara.
men tillsvidare får jag sitta med rumpan i bibblan.
söndag ska jag hämta mami, vi ska äta morsdag-middag och shoppa lite.
måndag blir det IKEA, ska se på när mamma går loss.
tisdag SISTA seminariet för denna termin, sen bye bye gävle!

onsdag ska jag fira rasmus med lite frukost på sängen, lite paket.
sen ska jag möblera om i lägenheten, fixa och trixa.
sen ska vi storhandla massa massa mat!
antar att jag även får införskaffa städgrejer, toalettpapper diskmedel.. jaa allt sånt killar inte tänker på.


mitt schema fick ni där. kul.



gävle är fint även halv sex på morgonen!

Kommentarer
Postat av: Elin

Finis!

2011-05-26 @ 14:08:07
Postat av: A

<3

2011-05-31 @ 02:29:12
Postat av: J B

FAN VAD SNYGG!!!!

2011-06-16 @ 12:08:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0