save yourself



har fått svar av KS idag, det är sjukt krångligt att ansöka om förflyttning, fick en
hel lista med bilagor som ska skickas med.
plus att hon skrev att det var väldigt svårt att komma in på det sättet.
vad kul. bra nyheter!
har åtminstone fått klara och positiva besked från gotland om tentaskrivning där den 10:e juni.
nu är det upp till min högskola, säger dom nej så kommer jag be dem dra åt helvete ärligt talat.
det finns inte en enda anledning att avslå den ansökan, men vill dom jävlas så visst.


jag längtar så att jag kan typ spy tills jag kommer HEM!
första helgen i juni blir det troligen fest i Wingis Crib!
jag är redan sjukt taggad!
sen blir det lite "halv åtta hos mig" under sommaren.

jag försöker läsa lite, men är helt okoncentrerad.
jag pluggar och pluggar men inget fastnar känns det som.
lite waste of time känns det ibland.
imorgon har vi föreläsning, som vanligt inte ett måste.
så får se om jag orkar upp.
känner mig inte så pepp med gävle högskola just nu, känner att rebellen växer en aning.

rasmus sa förut att när han tänder lampor, så släcker jag.
stänger han dörren så öppnar jag den.
vrider han upp ljudet så vrider jag ner osv osv osv.
hahhaa! han har det inte lätt.. jag gillar att göra tvärtom.
säger någon att DEN HÄR filmen MÅSTE du se. då kan jag skita i att se den bara för att.
eller om jag vill se en specifik film, och rasmus en annan, så kan han ibland säga:
den här filmen kommer du också gilla älskling, det tror jag verkligen!
men det gör jag aldrig, för att han redan från början förutspått att jag kommer gilla den.
ajabaja! tala inte om för mig vad jag gillar.
men jag är inte rebell jämt, ibland är jag snäll faktiskt.


jag vill ha en speciell klänning på midsommar, jag vill se ut som en ängel den dagen.
jag har ännu inte fått mitt sommarschema, men jag ber till gud att jag inte jobbar natten till midsommardagen.
jag har bett om att få vara ledig den natten, så jag hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0