nedräkning!



imorgon är det sista dagen i gävle, för denna termin.
klarat första terminen! och den har gått sjukt fort.
mamma är här, vi har shoppat! var även på ikea idag och fick vuxenpoäng.
tänkte köpa det ena och de andra, men la tillbaka allt och köpte en stor fin blomma med kruka istället.
kommer bli tjusigt i lyan.
vi har ett problem bara, mamma köpte en likadan blomma, dom tar upp halva baksätet i min bil.
och jag har ganska mycket saker som ska hem, kläder i massor! vart kommer dom ifrån?!
det blir en prövning i att försöka få in allt i min minigolf.

veckan har börjat bra, och kommer bara bli bättre och sluta likaså!
fredag blir det fancy hela dagen, sen in och träna.
lördag ska vi fika vid svärmor (tror jag) sen är det andra planer!
jag är hos rasmus om ca 25,5 timmar! nu längtar jag verkligen.
hoppas att seminariet går fort och smärtfritt imorgon.
har ingen bok så har inte kunnat läsa, får lita på min intelligens?
förhoppningsvis ligger boken hemma och väntar på mig, måste läsa massor inför tentan den 10:e.
det absolut sista vi gör innan det s.k sommarlovet kommer.

nu måste jag sova, imorgon är det äntligen den dag jag väntat på sen januari.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Puss på di!

2011-05-31 @ 02:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0