have a crush!


jag tror att jag upplever en av världens längsta dagar.
jag sov jätte lite inatt, gick upp halv åtta imorse.
gick och skrev tenta, ganska fort gick det faktiskt..
kom hem igen, la mig framför tvn och kände mig halvkrasslig.
sov, vaknade av en vibrerande telefon. pratade kort med rasmus.
sen har jag varit och handlat lite mat, sett och gråtit till OC.
jag vill inte se sånt egentligen, för jag fastnar i handlingen och människorna.
sen är det allt jag tänker på ett tag framöver, och allt är så sorgligt!

om jag fick önska mig nåt så skulle jag vilja se ut som mischa barton.
jag tycker att hon är sååå fin!







tyvärr så kommer jag aldrig få hennes kropp eller bli lika smal som henne.
hon har en vacker smal benstomme, jag har benstomme som en grupp med grisar.
men hon är bra vacker. okej, mitt första nyårslöfte, sådär ska jag se ut!
jag får väl råna en bank och operera mig då.

jag kommer ihåg att robert sa en gång att hon var den VACKRASTE TJEJEN I HELA VÄRLDEN!
can you blame him?

Kommentarer
Postat av: Camilla Olofsson

Du är jätte fin som du är anna :)

2011-05-16 @ 13:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0