goodnight fuckers!



jag skulle egentligen natt-plugga, dels för att det är effektivt och lättare
och för att jag BEHÖVER DET!
men jag har inte rätt bok hemma!
är för fattig för att köpa den ganska så dyra farmakologi boken, får vänta med den.
så imorgon får jag gå till biblioteket, tidigt hade jag tänkt.
men som alla vet, så är jag ingen gå-med-tupparen-människa.
jag älskar att sova på dagarna, hade hellre levt mitt liv på natten.
men jag måste.
ska riva av så mycket plugg som det bara går, träna och sen städa mitt rum.
får finbesök i dagarna, först fannie och sen rasmus! lycka!

partytarmen suger, så på fredag ska jag och fannie ut och göra gävle!
vi ska ut och DANSA! jag har inte satt min fot ute en fredag-lördag kväll här uppe.
så jag har inte en aning om vad staden har att erbjuda.
men det får vi säkerligen veta.

jag och kalle loggar ut, vi ska sova.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0