gatan upp.



jag fick välja mellan nya skor eller farmakologi boken.
min vuxenpoäng steg många nivåer när det fick bli boken.
så imorse fick jag gott traska till skolan med trasiga skor, i regnet.
student livet skulle vara roligt?

jag har packat lite idag, eller egentligen ALLA mina kläder.
snart är det dags att åka hem, jag vet att jag tjatar.
men jag längtar hem.

åh jag vill verkligen ha en vofsing! antingen en golden eller en brun labrador..
en riktig mysboll vill jag ha som sällskap.
rasmus kommer nog aldrig vilja flytta med mig där jag är, så då borde jag ju få en hund?
det är inte mer än rätt tycker jag.

om några timmar ska jag träna, sista cirkelfyset här uppe, imorgon är det spinning igen 75 min.
har redan bokat in mig på pass nästa vecka på form, än så länge bara torsdag, fredag.
ska köra spinning på lördagen men det kan jag inte boka förrän imorgon.
jag gillar planering.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0