...



jag är så partytaggad.
men ligger och drömmer mig bort till pearl harbour filmen.
den är också sorglig, så kommer väl ligga här och gråta sen.
lyssnar på tagg-musik, helt onödigt eftersom jag inte kommer få gå ut och dansa ikväll.
så jag stänger av, nu.

så om jag nu ska bli det minsta lik mischa, så måste jag sluta äta choklad.
jag får ENDAST äta när jag verkligen verkligen behöver.
jag ger det löftet 13 timmar?

imorgon, spinning på schemat.
tisdag har jag bokat in mig på HIT igen.
svimmade nästan förra gången, ska jag spy denna gång?
det är hur som helst galet jobbigt..

snart är min första termin slut, det har faktiskt gått väldigt fort.
men är lite stressad nu på slutet, tenta på tenta.
har även inlämningsuppgift som måste göras innan den 30:e.
då har jag IKEA dag med mamma, dagen efter det åker jag hem.

men det ordnar sig säkert.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0