celebration!



jag försov mig imorse, tur att man kan vara snabb och effektiv när man måste.
fattar inte bara hur jag kunde försova mig?
behöver nog ha semester.
seminariet gick helt ok tyckte jag, det gick fort.
roligare och lättare att hänga med nu när det handlar om lite mer roliga saker.
bakterier och virus är kul!

jag är sjukt sugen på en firar glass, för jag måste bara säga det..
jag KLARADE tenta del 2 i anatomi och fysiologi!
känns sjukt tillfredställande, att faktiskt ha klarat en tenta!
för dom är svåra, det ska vara specifika svar osv..
men på tal om glassen, jag vill verkligen ha..
men jag vet inte om jag orkar röra mig, eller om jag är värd en. har inte tränat idag.
imorgon blev HIT inställt pga sjukdom. trist.
först blir det plugg i biblioteket hela dagen, sen springer jag iväg på spinning.

jag hoppas, ber till gud att FANNIE kommer till mig på torsdagkväll, jag är så
fannie sugen, och öl sugen, och danssugen. lördag åker vi till sthlm och går på gröna lund!

kalle får bestämma åt mig angående glassen.




han är bara skinn och ben, han har hängt med mig läääänge.
men han är fortfarande mysig.
tänkte lägga ner honom till robert i kistan, men jag kunde bara inte.
robert ville nog att jag skulle ha honom, han har hotat flera gånger med
att dra isär kalles huvud från kroppen. inte helt ok.
för er som inte ser eller vet det, så är kalle från början en ganska tjock kanin.


Kommentarer
Postat av: jossan

åhhh grattis grattis till Tentan!!! du är grym :)

PUSS!

2011-05-16 @ 22:35:22
URL: http://jossanojenny.blogg.se/
Postat av: A

TACK gullis!! PUSS

2011-05-16 @ 23:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0