bloody sunday



jag var på HIT tidigare idag, det är friskis hårdaste pass i hela sverige.
kände mig jävligt tuff faktiskt!
och det var sjukt jobbigt, jag trodde att jag skulle svimma på slutet!
men atletisk träning gillar vi!

annars har jag bara kikat lite på matten idag, frusit ca 2 timmar i solen med täcke.
jag är så sugen på att äta, inte godis utan mat. goda baguetter med ost och typ hamburgare!
allt för att mensen närmar sig, snart kommer dom djävulska menssmärtorna som bara
blir värre och värre med åren. och detta snaskande på det.
kul att vara tjej nästan jämt.

jag skulle egentligen måla naglarna ikväll, men jag orkar inte röra mig.
ska nog fixa två mackor och krypa ner, kanske läsa igenom immunologi kapitlet.
försöker ordna med tentamen på hemmaplan den 10juni, och även att ansöka om förflyttning.
jag vill inte fortsätta här uppe i gävle, så jag ska ansöka om antagning till senare del av program till KS istället.
antingen från gotland eller sthlm, jag hoppas det går.
fick positiv respons när jag pratade med gotlands högskola åtminstone, och enligt lärcentrat så var det INGA
svårigheter med att få skriva tenta hemma. så nu är det bara upp till gävle högskola.

 

såhär pigg var jag imorse! lite gladare än igår.
känns skönt att läkemedelsräkningen inte känns heeeelt omöjligt! jag kanske klarar det?


Kommentarer
Postat av: gråboväg

Räkna med det! Du har v.i.p biljett! Bra att du taggar redan nu! Sommaren kommer bli bäst! vi kommer över och lånar ägg och socker varje kväll som rikiga "grannar" gör :) Puss



2011-05-02 @ 17:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0