varmkorv och plugg



jag är ännu hängig. helt otroligt.
avbokade mitt pass ikväll, inte värt att gå dit tror jag.
då blir jag väl aldrig frisk.
imorgon har jag skivstång/spin inbokat, får se om jag går på det
eller kör själv på gymmet.
somnade som en stock tidigt igår, vaknade igen 23.15. sen var det kört.
somnade kanske runt fem-sex tiden imorse, drömde helt sjuka grejer och vaknade
tusen gånger av att jag var helt genomsvettig.
upp tidigt, iväg på lite planerade grejer.
hem, försöka plugga sen somnade jag.
nu har jag tagit tag i plugget igen, börjar få lite grepp om det. tror jag.

alexandra åker snart till thailand, jag är ganska avis.
får jag inte plats i din väska?
man behöver ju ändå inte så mycket kläder där nere..

vi har åtminstone en sak inplanerat alla tjejer, jag hoppas hannah ska med också
den 6 maj! kommer bli jättekul!
ska försöka flörta med fannie med, innan hon åker till turkiet.
alla åker utomlands tydligen, utom jag.
första året sen 2004 som jag inte är utomlands minst en gång.
det känns väl sådär..

två ensamma helger kvar, sen är jag hemma.
och då åker rasmus iväg. vi har en så super timing..
allt är innebandyns fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0