slutspurten!



jag pluggade verkligen hela natten, jag började efter träningen igår och höll på till halv nio imorse.
vid två-tiden inatt kände jag mig lite trött och hungrig, så jag slopade min regel om att inte
äta sent på kvällar och nätter. jag fixade lite kokt korv med bröd!
jag hade egentligen tänkt vara vaken hela natten och hela dagen idag, men vid nio-tiden imorse
började jag må illa, då kände jag att det var dags och vila lite.
nu fortsätter jag med plugget, har tre frågor kvar.
imorgon kör vi igenom rörelseapparaten, sen är det dags att sluka cinnena och cirkulationen.
dom ska jag göra klart i helgen, så att jag kan börja läsa igenom alla områden.
jag och isadora ska dra ihop något att redovisa pedagogiskt, det fixar vi hur lätt som helst.
vi ska bara välja något ur sinnena som vi ska förklara.

mina planer som jag hade förberett för att åka hem har kraschat lite.
jag åker hem nästa fredag istället, umgås med rasmus och läser inför tentan.
sen åker jag upp igen till gävle, skriver alla rätt på tentan och förbereder nästa seminarie.
går på HLR och sen åker jag mot ön igen.
mycket gotland framöver, hur skönt som helst!
måste bara vara disciplinerad så att jag pluggar ändå.
måste även förnya mitt kort hos form.

på tal om träning så har jag en trevlig träningsvärk som hälsar på.
myspys med andra ord!
imorgon efter en heldag i skolan ska jag svettas på cirkelfys och på torsdag har jag spinning.



världens snyggaste, vackraste, finaste och mysigaste kille.
han fick mig på lite bättre humör igår efter min besvikelse över betyget.
han sa att det enda som räknas är att bli godkänd, och det blev jag.
jag klarade min första hemtenta, med stor marginal. ska man inte vara nöjd?
inte anna urelind.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ær duktig hjærtis! jag ahr inget internet igen så dærfør jag aldrig ær inte på skype. jag flyttar hem i påsk istællet så snaaaart ses vi! miss you

2011-03-15 @ 18:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0