no line



läste på någon sida förut att man ska gå och lägga sig när är trött.
annars ligger man bara och vrider sig hela tiden. sant.
man ska även inte kika på klockan, man blir då mer stressad övar att klockan snart ringer.
så nu tog jag fram datorn igen, bloggar och kikar lite.
sen ska jag läsa lite mer om rörelseapparaten.
vad gör det om jag är lite trött imorgon? ingenting alls, kan somna tidigt imorgon efter träningen.

lyssnar på tomas ledin, har alltid gillat honom.
såg en konsert med honom för 100 år sedan på kneipbyn, men det var mysigt.
jag hoppas att han kommer till ön snart igen.

nu har jag två dagar på mig med rörelsegrejen, jag hoppas bara att vi skulle ha instuderingsuppgifterna vi fick på blackboarden, dom andra har jag inte gjort.
efter seminariet på onsdag så ska jag slänga näsan ner i sinnen och cirkulation. vi har
ungefär en vecka till det. veckan efter är det tenta, och nu börjar jag bli lite nervös.
känns som att jag inte kopplat nåt, inget har fastnat, jag läser och läser men det är bara stopp.

för några nätter sedan drömde jag jätte konstigt, vaknade hela tiden och var helt genomblöt av svett.
två-tre ggr vaknar jag att jag sträcker ut min hand från sängen för att jag ska nå den person som står där.
det kändes först som en kontur av rasmus, för jag drömde om honom. men dom andra gångerna hade jag känslan av att någon stod bredvid bara för att iakta mig. det var inte alls skrämmande, kändes mer som att
slippa behöva vara ensam.

   



kum bare. mig skrämmer ingen.  puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0