u need to swallow




det är väl idag jag borde ha gjort klart alla uppgifter, men har jag inte.
ska göra mitt bästa för att hänga med och catcha up på seminariet imorgon.
vi blev uppsagda idag, jag och rasmus.
underbart va? plus att kontraktet bryts, våra tre månaders uppsägningstid kunde vi ju glömma.
allt känns underbart. precis vad man behöver.
ännu roligare att lägenheter växer på träd i visby.
tänk OM det vore så.

jag är rädd att jag glömt hur man sminkar sig, att gå utan smink och bh är det bästa som finns.
känner mig som en fri människan.
på onsdag åker jag hem, så bara två nätter kvar av ensamhet.


och vem vet, kanske redan flyttar till helgen. dock söderut.
man gör vad man måste, men rasse får åtminstone ett tv-spelsrum och jag får en terass att sola på.
deal?

vi sväljer skiten, tar varandra i handen och klarar det här också.

jag måste seriöst äta nåt innan jag ska sova, upp tiiiidigt imorgon!
livrädd över att jag ska försova mig.

Kommentarer
Postat av: matilda

jag ringer och väcker dig :) det är lugnt.

2011-03-22 @ 00:26:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0