spyan


seminarie i hudik idag.
gick ju bra.
om man bortser ifrån att jag luktade spya större delen av tiden.
fem gånger spydde jag. mysig brud.
men seminariet gick relativt bra ändå.
nu är det första över.

jag ligger i sängen, mår inte illa längre, men är trött.
har inga planer på att flytta på kroppen.
imorgon har vi föreläsning, tror inte att jag kommer gå.
det är inte obligatoriskt som tur är..
jag har spinning imorgon, som jag nooog inte ska gå på.


när jag är sjuk vill jag hem till rasmus och mamma.

Kommentarer
Postat av: alexandra

Usch gumman :( Hoppas du blir frisk snart. Jag vet vad du menar när du skriver att du vill hem när du är sjuk, samma för mig, man vill lägga sig i mammas famn och bara gråta ut, som ett litet barn.

Tänker på dig.

Puss <3

2011-03-08 @ 08:20:23
URL: http://citygirlgotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0