schema



vi drog till uppsala idag. skulle se en föreläsning via tv-bild.
vi såg aldrig någon föreläsning, vi var lite sena.
och det fanns ingen personal på plats.
tur att allt står i boken, nu blir det till att läsa lite extra.
vi fikade åtmintsone.

har gjort ett litet plugg schema för att hitta motivationen och lusten.
ikväll efter träningen ska jag läsa sida 44-80.
imorgon 80-100 och sedan svara på seminariefrågorna.
efter det ska jag läsa hela stycket igen.

torsdag läser jag 102-146 och gör sedan seminariefrågorna. sen läser jag allt igen.
dagarna efter det så måste jag läsa allt igen.

massa läsning. så kommer kursen att fortsätta.

nu ska jag göra mig redo för core/spin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0