rörelseapparaten



det har varit fullt upp hela dagen. jag gick upp 06.20 och hoppade in i duschen.
vi har kört muskler och skelett hela dagen.
helt klart det bästa seminariet hittills, vi fick jobba med ett skelett och
försöka lära oss dom stora viktiga benen på latin.
kan tillägga att jag lyckades få armen ur led på stackarn.
ikväll tänker jag inte öppna någon studiebok, jag är trött.
avbokade min träning, det kommer jag få äta upp sen..
men imorgon tänkte jag först göra ett gymbesök på förmiddagen, och sen har jag spinning senare på kvällen.


kan säga att oron inför tentan börjar närma sig, det blir en maaaaassa nötande efter nästa veckas seminarie.
som är det sista innan tentatime.
ska bli skönt att få plugga in det sista på ön, men som sagt, självdisciplin. viktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0