my mom says im cool.



jag vaknade halv tio imorse, ganska bra gjort eftersom att jag somnade efter halv fyra.
jag gick iväg på träning, intervall-flex. vilket jag kanske inte borde ha gjort, känner mig ännu hängig.
så jag blev helt slut efter passet, hem, duscha och sen sätta sig med plugget. igen.
tar aldrig slut.
var tvungen att vila en stund, somnade, åt mat och åkte en sväng och gick runt på ica maxi.
jag har en fråga kvar till seminariet, och den frågan skiter jag i ikväll.
nu tänker jag ligga här, med datorn och fetta mig framför tvn.
imorgon ska jag upp runt sex, klockan åtta sitter jag på spinningcykeln och ska cykla livet ur mig.
i fyra timmar.
känslan efter kommer troligen vara obeskrivligt skön.
det är nästan ödet att dom visar bridget jones ikväll, hon kämpar med att gå ned i vikt och ramlar ner på golvet när hon kliver av spinningcykeln. det kommer vara jag, imorgon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0