marabou!



jag ligger fortfarande i sängen, ser just nu på harry potter.
ska börja läsa kapitlet om muskler, har precis blivit klar med uppgifterna till
skelettet. hade tänkt gå och träna idag, men det blev inte så.
vaknade med huvudvärk, gick upp, tog min medecin och en ipren för att sen somna om.
så jag stannade i sängen idag, riktigt skönt. fattar inte att jag fortfarande kan vara så trött.
min kropp har totalt gått in i väggen känns det som.

det går sakta men säkert framåt åtminstone.
imorgon ska jag besöka gymmet en sväng, träna lite lätt.
har ännu träningsvärk i magen efter mitt gymbesök i torsdags, och en fruktansvärd
värk i mina höfter. det måste vara efter att jag gjorde knäböj på en balans-platta.
ni vet en sån där boll med en liknade frisbee på, sen gäller det att stå på den och hålla balansen.
sen hoppade jag även hopprep, vilket är sjukt jobbigt.

sen ska jag verkligen plugga stenhårt imorgon, på måndag är det HLR halva dagen, så efter
det sätter jag mig nog i bilbioteket. kanske blir mer gjort där?

bokade biljett hem över påsk igår, allt var nästan fullbokat.
hatar att dom höjt priserna, det kostar mig 400 kronor ENKEL resa hem med bilen.
tack och godnatt.
har lite hemresor framför mig, känns skönt.
först nu den 30:e-11 april. sen över påsken.
den 6:e maj ska jag även hem över helgen.



mums! choklad och loka är ett måste en lördagkväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0