kvällsmål!


ikväll blev det ett äpple som mellanmål.
tack ida och elin för tips, ska testa båda!
idag orkade jag inte gå till affären, orkade inte någonting.
har bara legat och sovit. orkade inte ens svara när rasse ringde på lunchen.
då är jag sjuk.
mamma ringde tre minuter efter, då stängde jag av till ljudlös. jag ville sova ifred.



 

det stör mig att inte kunna träna.
jag orkar inte plugga.
rasmus kommer inte upp den 18:e.
jag måste plugga. har missat två dagars helplugg nu.
inte bra för mitt tidsschema.
den här kursen är svår, och ska jag klara tentorna så måste jag få in allt i huvudet.
helst ska det stanna där med.

imorgon hade jag egentligen tänkt spinna, men det blir nog en timma
på crossen istället. får väl börja lite lugnt.
fredag - lördag kör vi igen. och söndag. måndag.
jag hoppas att en natts sömn till kan få rätsida på min kropp.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hoppas du mår bättre snart! vila ordentligt vännen <3

2011-03-09 @ 21:17:39
URL: http://hannahsunding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0