home sweet home!



jag är på ön igen!
äntligen.
jag städar idag, sitter med plasthandskar på mig nu och tar en paus.
skulle egentligen tvätta vårat 20 ton berg med tvätt, men det var fullt idag.
så det tar vi imorgon.

ikväll har jag 360 i en timme, sen är det combat med alexandra!
kommer vara helt slut efter men det är så värt.
har inte tränat klokt på över en vecka nu, och innan dess var jag sjuk.
så nu jäklar!

på söndag blir det mys med isak, ska fixa med hans paket i helgen.
det måste se roligt ut, även om man bara fyller två.
och snart blir det tillökning i familjen, plus att det är vår tur att ha
den familjen vid oss på midsommar. bebismys på högsta nivå.

testade någon sorts lip plumper igår från kicks, den kostar över 250 kronor.
inget jag köpte, men jag testade den.
den skulle ge en mer plut och större läppar och bla bla.
det funkade inte kan jag säga, men jag kanske redan har så snygga plutiga läppar
att jag inte kunde få mer?
idag ska jag ta min snåla röv och köpa en lypsyl.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0