gillar inte livet.



nu är jag uppe. varit det ett tag.
fattar inte att jag kan sova så mycket.
skulle kunna lägga mig nu igen och sova.
men det går inte, ska snart iväg på träning. är inte så speciellt taggad.
blev besviken över betyget på hemtentan, jävla skit betyg.
min motivation blev inte bättre av det kan jag ju säga..
har kikat lite på övningstentorna inför kommande, det ser ju bra ut.
inte.
plus att jag har massor kvar till onsdag, eftersom jag tydligen gjort fel frågor..
grattis anna.

jag tröttnade på att vara blek igår, så jag använde mina brun utan sol servetter.
perfekt på sommaren till ansiktet. kanske inte lika bra nu när man är blek som ett lakan.
jag är inte blek längre åtminstone! kanske lite orange, med ett sträck under hakan. jätte fint.
förra gången tog jag nämligen halsen med, vilket blev fläckigt så jag gjorde inte det igår.
ett misstag tydligen. så tog jag lite på händerna, för dom är ganska bleka. även det ett misstag.
inget verkar gå min väg just nu.


plus att när jag äntligen får åka hem, så måste jag åka upp hit igen den 4:e.
för att gå på HLR den 5:e. kul kul kul.
speciellt eftersom jag har så jätte mycket pengar, och det är så billigt att åka båt med bil.
älska livet!!! NEJ!



Kommentarer
Postat av: A

Damn it!

Gör som vi (dig och mig), LACKA! Fan på allt!

2011-03-14 @ 17:29:00
URL: http://annarosborg.blogg.se/
Postat av: Anneli

Har läst din blogg ett tag nu och måste säga att jag är lite av en beundrare!

Tycker du är jätte duktig med plugg och träning jag=)

Kepp it up,du klarar det,fast jag förstår att du saknar kille,vänner o familj..

Aldrig lätt att sakna och samtidigt koncentrera sig på plugg/jobb.Men du gör det bra!!!

Kram

2011-03-14 @ 18:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0