fokus.fokus.fokus.



jag börjar nog bli sjuk.
näsan snorar och varje morgon vaknar jag med halsont.
idag pluggade jag mellan 12.30-16. sen sov jag en liten stund innan träningen.
på träningen körde jag fullt ut, tills det började svartna för ögonen.
vilket det aldrig gör annars. så jag tog det lite lugnare på slutet.

nu har jag duschat och ätit mat, börjat fokusera på plugget igen.
jag vill verkligen ha full koll på alla seminarier, jag tror det gynnar en inför tentorna.
det går långsamt framåt, men åtminstone framåt.
får se hur länge jag sitter med det ikväll, känner redan att jag är trött.

på söndag ska jag ställa upp i vasaloppsspinning. spinning i fyra timmar!
en liten utmaning sådär en söndag, ska bli kul.
det börjar klockan 8 på morgonen så vad ska jag käka för frukost??
på söndagkvällen ska jag unna mig med en ugnspizza framför solsidan, och förhoppningsvis vara
ledig från studier.

börjar bli lite stabilare i mitt lilla psyke, jävla alkohol.
det är verkligen inte värt det, mina tabletter är mer värt än en fylla.
men man glömmer fort, hur kasst man mår efter en kalasfylla.

nu är det fokus igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0