f-ck today. lite.



jag ligger ännu i sängen.
jag tog aldrig någon sömntablett igår, vilket resulterade i att somnade
runt klockan nio imorse.
därför har jag sovit bort hela dagen, jäkligt skönt.
jag sover sjukt mycket bättre på dagen än på natten.

plugget ligger och gnager, jag ska verkligen lägga på ett kol idag.
jag vet att jag klarar det om jag bara skärper till mig lite.
så jag ska göra klart frågorna till sinnet, sen åka till ica maxi.
köpa lite snask och sen hem, äta mat och sen göra frågorna till cirkulation och blodet.
det kommer ta hela natten, vilket inte gör något egentligen, för jag kommer ändå vara vaken.

jag har skit ont i mitt öra, tack vare att jag köpte billiga oäkta öronhängen och hade i så har
det nu blivit inflammation. jag visste egentligen att det skulle bli så, jag tål inte oäkta.
men såhär galet har det inte blivit innan.
någon som har ett tips på vad jag kan göra åt skiten?
förutom att sluta pilla, det är nämligen uteslutet.
det lutar nog åt att jag får kapa av örat helt enkelt.


snart är jag hemma. tills dess:


jag saknar rasmus, har ont i örat och halsen.
är super trött, hungrig och har arslet fullt med trist måste-plugg.
dags att ta tag i något av det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0